03. Název životní situace
Datová schránka
04. Základní informace k životní situaci
Zřízení Datové schránky
05. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
o zřízení datové schránky může požádat fyzická i právnická osoba a musí předložit platný doklad totožnosti, resp. dokument, který danou osobu určuje jako jednatele nebo statutární orgán za právnickou osobu, je možné i zastoupení na základě plné moci
06. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
07. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
ústní žádostí o zřízení datové schránky
08. Na kterém úřadě můžete tuto životní situaci řešit
na všech pracovištích Czech POINTu
09. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit
Městský úřad Chodov, odbor školství, kultury a vnitřních věcí, Komenského 1077, přízemí-vlevo, kontaktní místo Czech POINTu, tel. 352 352 111
pondělí, středa 8:00-11:30 12:30-17:00
úterý, čtvrtek 8:00-11:30 12:30-15:30
pátek 8:00-13:00
10. Jaké doklady a informace musíte mít s sebou
fyzická osoba platný doklad totožnosti, právnická osoba dokument, který danou osobu určuje k jednání za právnickou osobu
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
žádost je vyplněna elektronicky, vytištěna a předložena žadateli ke kontrole a podpisu, v případě, že žádá zmocněnec, předloží ověřenou plnou moc
12. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
zřízení datové schránky je zdarma, zpoplatněné je opakované vydání přístupových údajů 200,- správní poplatek se hradí v hotovosti na přepážce Czech POINTu, žadatel obdrží doklad o zaplacení
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
datová schránka je zřízena do tří dnů, přístupové údaje obdrží žadatel poštou, zásilkou do vlastních rukou
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
nejsou
15. Jaké další činnosti jsou po vás požadovány
nejsou
16. Můžete využít tuto elektronickou službu
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů
18. Jaké jsou související předpisy
zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
reklamace na nedoručené přístupové údaje – kontaktní místo Czech POINTu zjistí přes formulář reklamací chybu a vyřeší ji a dokončí doručením nových přístup. údajů
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení předepsaných povinností
nejsou
21. Nejčastější dotazy veřejnosti na toto téma a odpovědi na ně
22. Další informace
Dále se můžete obrátit na:
Další informace najdete na www stránkách: www.czechpoint.cz
23. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě, a to
kontaktní místa Czech POINTu – Česká pošta
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost návodu odpovídá (orgán/útvar/funkce)
Městský úřad Chodov, odbor školství, kultury a vnitřních věcí – kontaktní místo veřejné správy Czech POINT
26. Za správnost návodu odpovídá pan/paní
Petra
27. Návod je zpracován podle právního stavu ke dni
01. 01. 2017
28. Kdy byl návod naposledy aktualizován nebo ověřena jeho správnost
27. 01. 2017
29. Datum konce platnosti návodu
bez časového omezení
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení dané životní situace