03. Název životní situace
Bodové hodnocení řidiče
04. Základní informace k životní situaci
Výpis z bodového hodnocení řidiče
05. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
o výpis může požádat pouze osoba s přiděleným rodným číslem, které se výpis týká, po předložení platného dokladu totožnosti, je možné zastoupení na základě úředně ověřené plné moci
06. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
– předložení platného občanského průkazu, nebo cestovního dokladu
– zaplacení poplatku
07. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
ústní žádostí o vydání bodového hodnocení řidiče
08. Na kterém úřadě můžete tuto životní situaci řešit
na všech pracovištích Czech POINTu
09. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit
Městský úřad Chodov, odbor školství, kultury a vnitřních věcí, Komenského 1077, přízemí-vlevo, kontaktní místo Czech POINTu, tel. 352 352 111
pondělí, středa 8:00-11:30 12:30-17:00
úterý, čtvrtek 8:00-11:30 12:30-15:30
pátek 8:00-13:00
10. Jaké doklady a informace musíte mít s sebou
platný doklad totožnosti, přidělené rodné číslo (občanský průkaz,cestovní pas, povolení k pobytu, atd)
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
žádost je vyplněna elektronicky, žadatel podepisuje převzetí výpisu
12. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
správní poplatek ve výši 100,- kč za první stránku a za každou další 50,- kč se hradí v hotovosti na přepážce Czech POINTu, žadatel obdrží doklad o zaplacení
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
výpis žadatel obdrží bezprostředně po podání žádosti
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
nejsou
15. Jaké další činnosti jsou po vás požadovány
nejsou
16. Můžete využít tuto elektronickou službu
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, ve znění pozdějších předpisů
18. Jaké jsou související předpisy
zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
nejsou
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení předepsaných povinností
nejsou
21. Nejčastější dotazy veřejnosti na toto téma a odpovědi na ně
22. Další informace
Dále se můžete obrátit na:
Další informace najdete na www stránkách: www.czechpoint.cz
23. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě, a to
kontaktní místa CzechPOINTu – Česká pošta, Hospodářská komora, notáři
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost návodu odpovídá (orgán/útvar/funkce)
Městský úřad Chodov, odbor školství, kultury a vnitřních věcí- kontaktní místo veřejné správy Czech POINT
26. Za správnost návodu odpovídá pan/paní
Petra Pivková
27. Návod je zpracován podle právního stavu ke dni
01. 01. 2017
28. Kdy byl návod naposledy aktualizován nebo ověřena jeho správnost
27. 01. 2017
29. Datum konce platnosti návodu
bez časového omezení
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení dané životní situace